Bright Light Bright Light

Bright Light Bright Light feat. Elton John > I Wish We Were Leaving

Bright Light Bright Light (aka Rod Thomas) priprema objavljivanje novog EP-ja “I Wish We Were Leaving”. Na naslovnoj pjesmi, ujedno i prvom singlu s EP-ja, gostuje – Elton John.

Rod i Elton su, navodno, dobri prijatelji i Eltonu se svidio Rodov debitantski album “Make Me Believe In Hope” iz 2012. godine. Iako nije zamišljena kao duet, Rod je pri snimanju cijelo vrijeme na pjesmi “čuo” Eltonov glas, izjavio je za The Guardian. Pustio pjesmu Eltonu i on je s veseljem snimio svoj dio.

“Snimanje s Bright Light Bright Light mi je bilo izazov jer volim electronicu ali mi je nepoznat proces rada.”, rekao je Elton o suradnji. “Morao sam pjevati na potpuno drugačiji način i to mi se svidjelo.”

EP “I Wish We Were Leaving” bit će objavljen 7. travnja.

Bright Light Bright Light >>> Soundcloud / MySpace / SongKick / YouTube

Odgovori

